sunnuntai 26. lokakuuta 2014

Leikin

Haa!
Autoja. Brrmmbrrmmm.
Ajelen pitkin lattiaa ja seinää ja kirjahyllyä.
Sohvatyynystä saa kivat hyppylit.
Huiiiii. Brrrrrmmmmmm!
Nyt se lentää, eteiseen ja sieltä täysillä olkkariin.
Brrmm.
Äh, tyhmä auto.

Haluan jatsia äiti!
Äiti jatsia mä haluaan.
Saanko äiti, saanhan?
Olisitko niin ystävilinen?
Kiitos äiti!
Minun jatsini.
Heitä noppia, saanko mökkin?
Nyt kutosia!
Kato isi äiti sain jatsin!
Jatsijatsijatsijatsin mä sain.
Minähän sain jatsin!
Ei Luna!
Et saa minun jatsiani!
Eijeijeijeii!
Aha, nyt meni jatsi pois.
Minuun jaaaatsiniiiiii!

Ai?!
Leegoja!
Teenkö tolnin äiti teenkö?
Minämähän teen tolnin!
Luna ei saa kaataa minun tolniani.

Kato äiti!
Tein pyssyn.
Pumpumpum!
Minä pummaan.
Kato äiti, minun pyssyni!
Leegopyssy.
Pumpum!
Eikö saa pummata äitiä?
Eikö?
Höh!

Minähän laulan!
Äiti laulan kun sängyssä lapsia nukkutaan!
"kun sängyssä lapsia on yksitoista ja hännät on solmittu yhteen ja myös peikkoäiti hän lapsilleen laulaa sen kaineimman laulun. pu aijaijaipuh pu aijaijai puh puh pu aijaijai puh"
Oliko ihana laulaa äiti?
Oliko?
Kunkkaa kunkun kaah! Buum kaah kunkun kaah!
Massii massii pullollaan.

Äiti minä lakastan sinua!
Annan halin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti