keskiviikko 8. huhtikuuta 2015

Mutta kun..

Huomenta äiti!
Minä olen helännyt.

Mutta en halua pukea.
Mutta kun minulla ei ole vaatteita.
Mutta kun kalsaleissani on valkoista ja punaista.
Mutta kun minä haluan tulla syömään.
Mutta kun en osaa laittaa sukkia.
Mutta kun sinä et ole laittanut minun vaatteita valmiiksi.
Mutta kun minä haluan.
Mutta haluan mutta kun en halua.
Mutta äiti.
Mutta en halua puuroa.
Mutta minä olen jo syönyt.
Mutta kun en halua mennä vessaan.
Mutta en voi pukea kun minulta ei tullut pissaa.
Mutta kun en halua ulkohousuja.
Mutta äiti, minä en osaa laittaa kenkiä.
Mutta äiti.
Mutta minä en halua päiväkotiin.
Mutta en löydä minun huiviani.
Mutta kun minä haluan mukaan.
Mutta minä laitan itse lepun selkään, sinä et saa auttaa.
Mutta äiti, mihin mies meni?
Mutta minä en ole kisaa...
Mutta kun minä en halua mennä.
Mutta äiitiii, odota minua.

Heippa äiti, hauskaa päivää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti